måndag 7 januari 2013

Gokväll

Första "riktiga" arbetsdagen i år är avklarad. Faktiskt riktigt skönt att komma i gång igen. Eller vad tycker ni? Veckorna rullar på och innan vi vet ordet av så är det midsommar....men jag hoppas det tar ett tag till. Annars är det som att önska livet av sig. Men ibland undrar jag, oftast blickar vi ju framåt....

Idag startar den svenska serien Inkognito på tv4, den ska jag se kl 21.00. Har längtat så....

Måste fråga är det någon som vet hur jag bloggar lätt från mobilen med foto????

Önskar er en bra kväll
Kram // A

5 kommentarer:

  1. Ja att leva i nuet är inte det lättaste, men jag jobbar på det. Inkognito? Nåt jag missat, får kolla nu när du säger att den är efterlängtad. Ha en skön kväll. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  2. Själv började jag jobba förra veckan så vardagen är igång ;) Håller med det kommer gå fort snart, bara det blir lite ljusare...
    Kul att hitta en blogg med vovvar :) Såg att du skrev att det var Wachtel, jag har aldrig sett nån ljus bara bruna. Samma ras på alla 3? Här hemma har vi 2 Golden. Kram Suss

    SvaraRadera
  3. Hej vännen :)

    Har du appen Blogger? Isåfall kan du lätt bifoga bilder från telefonen där.

    Jag tycker oxå det är skönt att ha kommit igång. Men som sagt...snart är det sommar ;) man hinner knappt med.

    Kram Verra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har den appen men får inte riktigt ihop text och foto som jag vill ha det. Kram kram

      Radera
  4. När jag blogger från mobilen kommer texten först och bilderna sedan! Lite tråkigt kan tyckas, men bättre än inget ibland!
    Kram Helena

    SvaraRadera