måndag 7 januari 2013

Nu börjar allvaret igen

Nu börjar snart allvaret igen bara två dagar har killarna kvar på sitt jullov och mannen börjar jobba idag. Jag har ju jobbat men det blir ändå semesterlunk när resten av familjen är hemma. Nu kan vi se framåt mot ljusare tider och det gillar jag.
Jag har inte bara lekt med telefonen och bakat i helgen. Jag har även njutit av det fina vädret. Älskar när det är sådär lagom väder, hög härlig luft och sol.....helt underbart.



Hoppas ni alla får en bra måndag.
Kram // A




7 kommentarer:

  1. Själv har jag min helg idag och ska till Dermaline och njuta ha en bra dag finaste du ! Fina bilder kram/G

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas du haft en riktigt skön dag och att Cecilia har tagit väl hand om dig. Kram kram

      Radera
  2. Fina bilder!
    Tack för titten hos mig och för grattiset :)
    Kram emilia

    SvaraRadera
  3. Vilken fin hund! Är det en Tollare (skratta inte åt min gissning nu...)?
    Surt för dig att alla de andra är lediga, men men... Ha en bra dag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag skrattar inte...det är många som tror det är tollare vi har men det är wachtelhundar. Fina ändå ;)) Kram

      Radera
  4. Första arbetsdagen för mig! Min dotter börjar också på onsdag! Skönt att komma i rutiner och gå mot ljusare tider! Gullig vovve :-)
    KRAM Anna

    SvaraRadera
  5. Det är faktiskt skönt med rutiner även om det känns skönt att släppa på de ibland. Hoppas din dag varit bra. Kram

    SvaraRadera