torsdag 17 januari 2013

Smurfigt värre.....

Satt och gjorde läxan med min minsta kille (märk att jag inte kallade honom minsting, bebis eller liknande....för min minsta kille kommer han ju alltid att vara, eller hur?) idag. Han övade på en text om Belgien. Inte visste jag att dessa coola, söta, fina blå små figurer är ritade och påhittade i Belgien.

Bild ritad av bloggerskan (mig).

Man lär så länge man lever var det någon klok som sa. Bra att jag också lär mig av killarnas läxa......Haha.

Önskar er en fortsatt bra kväll.

Kram // A

6 kommentarer:

  1. Visste inte jag heller, man får lära sig en del genom barnen:) kram Nilla

    SvaraRadera
  2. Aha det var en smurf du ritade fin !!! /G

    SvaraRadera
  3. Barndomsminnen ger de där blå figurerna, men att de var från Beligen visste jag inte. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  4. Med andra ord har du inte sett filmen?! Jag har sett den på bio på 3 d....faktiskt ganska söt. Har du bestämt vilka jeans det blir? Krams m

    SvaraRadera
    Svar
    1. Njä, jag får nog prova jeansen först. Jag har inte sett filmen, får kanske göra det. De är så söta smurfisarna. Kram kram

      Radera