fredag 18 januari 2013

Diamonds are a girl's best friend

Älskar inte de flesta av oss, kanske inte diamanter men smycken i alla fall. Jag använder inte så mycket smycken själv men jag tycker det är väldans så fint på alla andra. Ändå så har jag mina favoriter i denna djungel av alla juveler.
Det är speciellt två designers som jag gillar något mer.



Smycken från Bud To Rose och Efva Attling är bland mina största favoriter. När det kommer till örhängen är favoriterna Snö of Sweden.
Har ni några favoriter av designers som ni använder mer än andra?

Det är ju fredag så kanske kommer favoriterna till användning till kvällen.....vem vet.....

Ha en underbar dag.

Kram // A


5 kommentarer:

  1. Jag har egentligen först nu börjat använda smycken... tyckte inte det fanns så fina förr :-) Nu finns det massor av fint; Efva Attling, Tree by Billgren och annat kul! Fredagen är en riktigt härlig dag... hela helgen framför sig! Ha en riktigt go helg!

    SvaraRadera
  2. trvlig blogg jag snublade in på...och visst smycken är ju roligt, väldigt rolig. Vill ha men använder egentligen bara ett fåtal utvalda smycken, sen hänger de flesta kvar på kroken och glänser, gnistrar och ser snygga ut

    kram kajsa

    SvaraRadera
  3. Åh, jag älskar smycken, Kumkum och Plgrim är några favoriter förutom de du nämnde!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Eftersom vi säljer Pearls for Girls gillar jag ju dem, men SNÖ har underbara örhängen...

    Trevlig helg!

    Kram Mariette

    SvaraRadera