söndag 27 januari 2013

Sovmorgon

Söndag och en härlig sovmorgon. Jag har precis avnjutit en långfrukost med mina" tonårskillar". Härligt när man kan sitta och prata om allt mellan himmel och jord. (ganska bra att säga dagen innan att det inte får lov att startas några datorer på morgonen...hö hö...påtvingad frukost med mamma kanske en del hade kallat det men Nä så kan det inte vara. DE tycker det är SÅÅÅÅ trevligt att sitta och snacka med mamma istället för att spela...JADÅ). Mannen har vi skrämt ut i skogen denna morgon precis som vanligt.

Se bilden som lite kul, inte fullt så tragisk som det kan tyckas :)

Jag brukar säga att jag trivs med att umgås med mig själv och det gör jag . Men dessa frukostar tillsammans är värdefulla. Tycker ni inte?

Vad har ni för planer för dagen?

Kram // A




7 kommentarer:

  1. Mysigt med frukost tillsammans kram Diana

    SvaraRadera
  2. Ja men visst är dom..underbara..:))

    Här hemma är det lugna gatan idag.

    Må så gott
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  3. Jaa frukost med familjen samlad är den bästa!
    Kramen Helena

    SvaraRadera
  4. Det är klart att det är trevligt att träffa familjemedlemmar lite då och då. :) Snart med datorförbud!
    Vi är urkassa här hemma på att sätta oss vid dukat bord, oftast är vi så lata att vi sätter oss i soffan med maten. Fy på oss!

    SvaraRadera
  5. Låter som en riktigt mysig start på dagen. Vi hann med frukost tillsammans innan jag åkte till jobbet. Och det är guld värt.
    Hoppas du haft en mysig fortsättning på dagen med. Kram Malin

    SvaraRadera
  6. Visst är det extra mysigt att få en frukoststund med tonåringarna (de har oftast inte samma frukosttider som oss.. :)) Jag njuter verkligen av den tiden tillsammans med mina tonårskillar! Kram Suss

    SvaraRadera
  7. Bästa som finns att få de där stunderna med killarna. Måste nog erkänna att de stunderna är inte vid frukost här utan snarare vid fikatime eller till kvällsmaten. Kramisar Tina

    SvaraRadera