lördag 12 januari 2013

Två ingredienser

Är det inte härligt att vakna upp i strålande solsken?...Nu tänker ni har hon tagit flyget till varmare breddgrader? -Nä.
 Har det blivit sommartid eftersom den världen ni lever i är det jättedömörkt på morgonen? - Nä.
Är hon egentligen vaken eller är det kanske så att det är en sömntuta som skriver som smyger sig upp lite så där på förmiddagen när halva dagen har gått.....JA.....bingo!
Men solen, ljuset OCH det vita (vad det nu är?) på marken gjorde mig glad då jag öppnade tittgluggarna.




Visar er två viktiga huvudingredienser i livet. Med rätt dos!

Ha en skön lördag & ta hand om det som håller er kärt.

Kram // A

5 kommentarer:

  1. Jag vill ha mycket av båda! ;)

    SvaraRadera
  2. Kärlek ja tack, socker o sött nej tack, men mina söta killar, ja tack. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  3. Kärlek och socker, jaaa tack! kram Mia

    SvaraRadera
  4. Så härligt du skriver..blir riktigt glad o varm i hjärtat ! Jag säger JAAA till både kärlek o socker !!!

    Stor kram från mej.

    SvaraRadera