tisdag 26 februari 2013

Jag gillar inte matte och ekvationer

Jag skulle kunna handla hela tiden tror jag.....det tar liksom aldrig slut. Varför vara nöjd med det man har när det finns så mycket mer.......?!? Jag undrar om man (läs jag) någonsin blir nöjd. Det värsta är att mycket vill ha mer....eller? Något som jag också ständigt vill ha mer av är pengar. Verkar som en vettig ekvation va? Det är vår = nyheter och massvis med rea......konstigt man (läs jag) blir knas. Här nedan är en liten del som jag gärna hade lagt mina pengar på........

77900


Kastehelmi Votive 64 mm clear



Örhängena kommer från Edblad.com och heter Monaco. Ringen kommer från EfvaAttling.com och heter Amor Vincit Omnia Edge. Ljuslyktan kommer från iittala.com. (bilderna är lånade av de länkade sidorna).

Är jag ensam om att hela tiden vilja förnya saker och ting?
Det är ju inte helt trist att shoppa i heller ju, eller?
Idag är det tisdag och efter jobb ska jag på ansiktsbehandling...det ska bli så skönt (jag vet att det kostar pengar osv.....). Det är lyx det!

Ha en bra dag.

Kram // A

10 kommentarer:

  1. Skulle också behöva mera pengar...kram Diana

    SvaraRadera
  2. Finns så mycket snyggt man vill ha, önskar jag var damen med guldbyxorna. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  3. Visst är det kul att förnya! Jag är nöjd med livet och så, i stort! Men vill för den skull ändå ha nya kläder och lite nytt hemma ;)
    Mer pengar? Ja, tack ;)
    Ha en fin tisdag!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  4. Att shoppa är ju så kul !! Snart dags att skriva önskelista ! Ha en skön stund hos Cecillia kramar till dig finaste / Super-G

    SvaraRadera
  5. De där örhängena var ju bara supersnygga! Jag har en del smycken men är superdålig på att använda dem. Men jag vill ändå ha. Haha! Batman har sagt att han inte köper det mer till mig eftersom det typ aldrig används. :)

    SvaraRadera
  6. Ja vill me ha mera pengar o inte ba lite csn varje mån :/

    SvaraRadera
  7. Det kommer ju så mycket fint i kläd & inredningsvärlden hela tiden som frestar....det är liksom inte helt vårt fel då vi inte kan motstå allt detta fina. Krams m

    SvaraRadera
  8. Åå så skönt med ansiktsbehandling! Det var hur länge sen som helst, men jag har faktiskt ett presentkort på det...

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  9. Svar: Jag tror faktiskt att jag sov dåligt för att jag skulle stiga upp tidigare än vanligt idag. Omedvetet var jag rädd att försova mig. Det har varit fullmåne förr och då har jag kunnat sova.

    SvaraRadera
  10. Ja, jag känner som du och allt du visar idag skulle även jag vilja ha!;)
    Kram Jenny

    SvaraRadera