lördag 9 februari 2013

Liiiiite nytt

Idag är det lördag och jag ska jobba några timmar på förmiddagen sen blir det att njuta helg och ikväll är det melodifestivalen. Jag smyg lyssnade lite på bidragen igår. Swedish House Wifes lät som ett bidrag i min stil, det ska bli spännande att höra hela bidraget och de andra också så klart. I kväll ska jag INTE nätshoppa som förra veckan.
På tal om shopping......jag tänkte visa något av mina nyare inköp.



Ett halsband från Pieces (Only) och ett nagellack från samma ställe som man fick köpa för endast 20 kr, snygg ljus rosa färg men verkligen inget lack jag rekommenderar. Det flagnade av redan efter en dag (men det var billigt).

Jag hade gärna stannat här en stund till men plikten kallar.....

Ha en fin dag.
Kram // A

12 kommentarer:

  1. Du ska ha en skön helg efter jobbet!

    Fint halsband!
    KRAMAR Anna

    SvaraRadera
  2. God morgon finaste !! En annan har varit uppe ett par timmar o jobbar, men ska heja på Pernilla i kväll ;) ha en bra dag kram / G

    SvaraRadera
  3. Hoppas du inte behöver stanna alltför länge på jobbet!

    Fint halsband, jag gillade att det var sådär lite "ojämt" i kanterna!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Kikar in för att önska dig en skön lördag!
    Kramiz...:)

    SvaraRadera
  5. Åhh läckert halsband! Älskar peace märken :)

    Önskar dig en mysig lördag!

    Kram Verra

    SvaraRadera
  6. Supersnyggt halsband, är väldigt svag för peacemärken. Ha en mysig lördag. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  7. Fint halsband!

    Svar: Jag håller med dig. Hund är mitt favoritdjur.

    SvaraRadera
  8. Gillar halsbandet. men ogillar nagellack som inte håller:) Ha det fint i kväll! Kram Nilla

    SvaraRadera
  9. Halsbandet var ju superfint! Jag ser fram emot att höra tjejerna ikväll!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  10. Tokfint halsband! Har kollat Mello nu men blev lite besviken på tjejerna... Lillkillen tyckte såklart att Sean B ägde och jorå, jag gungade med, haha, kul låt!
    Kram! Judita

    SvaraRadera
  11. Fina saker, ett ljusrosa lack som sitter i en hel vecka är isadoras kram Diana

    SvaraRadera