torsdag 30 maj 2013

Att inte ge upp

Denna veckan hade ingen vidare bra start. Jag med ett humör som inte är så kul för någon och utan att egentligen veta varför....ja ni förstår...det är ju inte bra.
Låååångt besök hos doktorn med sonen och hans kraftigt stukade hand...inte heller så kul.
Men nu är det torsdag och veckan går mot sitt slut.....jag och mitt humör har tinat och sonen har fortfarande ont men då inget var brutet så ja.....det går ju över.


Jag ser inte mig själv som speciellt envis (det är min egen tolkning av mig) men vår uteplats har jag inte gett upp. Jag är på väg. Jag har köpt LITE blomster (precis som ni sa) och det känns som jag är på gång.
Denna veckan kommer att ha ett bra slut....det känner jag på mig.

Ha en fin torsdag och försök att vara glad, det är mycket roligare.

Kram // A

3 kommentarer:

  1. Trist att du haft en tuff vecka och blivit på dåligt humör!
    Hoppas att sonens hand blir bättre snabbt, stackarn!
    Kan du inte googla på lite exempel på altaner och köra lite copycat? ;)

    SvaraRadera
  2. Tror att du kommer få en mysig uteplats när du är klar. Tråkigt med sonen, hoppas han mår bättre nu o ditt dåliga hunör har flugit sin kos. Helgen kommer säkert att bli hur bra som helst. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  3. Det tog alltså nästan en vecka att tina upp det kassa humöret...ajdå!
    Aja, idag såg du minsann rätt glad ut, tyckte jag! ;)

    SvaraRadera