torsdag 25 juli 2013

En doft av sommar

Det gick så lätt att komma ur sängen idag. Idag ska jag och bästaste på tur....I love it! Det är alltid lika spännande, man vet aldrig vad som händer. Jag sitter just nu ute och njuter av min frukost, det känns som jag gjort det många morgnar nu. I dag är det dock inte lika soligt som det har varit de andra dagarna men det är så härligt ändå tycker jag. Ena morgonen i skuggan och andra i solen beroende på.....tur jag är flexibel :)


Jag bara älskar sommarens alla dofter (de flesta). I vårt stenparti har vi en stor lavendel. Den doftar ljuvligt. Lavendel är av en favorit faktiskt. Den är fin att titta på och har en underbar doft. Jag köper ofta lavendel både vanliga och fjärilslavendel att sätta i mina krukor.
Jag ser att en lurvig där bakom har hittat något som doftar mer intressant än min lavendel...haha.

Jag önskar er alla en fin fin torsdag.
Kram // A

8 kommentarer:

  1. Spännande värre med er tur!
    Även om det skulle regna ett tag nu så måste man ju ändå säga att sommaren varit toppen! Speciellt om man jämför med de senaste två åren...

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt och spännande att ni ska ut på tur. Ha så himla trevligt!
    Vår lavendel blommar nu också och det doftar så himla gott och visst är det vackert också.
    Ha nu en underbar torsdag.
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  3. Älskar lavendel doft det är sommar :) kram Diana

    SvaraRadera
  4. Doften av lavendel är ljuvlig o färgen är helt underbar. Tyvärr frös några av våra lavendelplantor i vinter men några tog sig o blommar för fullt. Ha en fin kväll. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  5. Älskar lavendel. I år planterade jag just lavendel i en kruka på yttertrappan. Både vacker och doftar så gott!

    Kram Madame Edith

    SvaraRadera
  6. Älskar oxå lavendel!!
    Min dröm är en hel lavendelrabatt/häck nedanför trädäcket, som doftar sådär underbart när man sitter ute sena sommarkvällar...

    SvaraRadera
  7. Love ya bästaste du och är även mycket förtjust i lavendel fin färg och god doft ;) xoxo/G

    SvaraRadera