fredag 26 juli 2013

Många tänkte som vi en regnig dag.....

Idag är första gången på min semester som jag inte ställt klockan och det är ju tur att jag ställt klocka de andra dagarna så jag inte sovit bort min semester. Jag vaknade av att telefonen ringde halv tio. Jag tycker inte om att sova så länge......men men.
Vi hade en trevlig tripp i går som vi startade i Höganäs och vid Iittala outlet....


de bjöd på mycket fint men det blev tyvärr inga fynd för mig just där. Sedan bar det vidare till Magasin 36....



...en super trevlig butik som jag inte har varit i förr och där kom en liiiiten påse med hem. Sedan slutade vår tripp på Väla och tänk så glad man kan vara över lite shopping och lte fika.....



På Väla gick vi till de nästan kastade ut oss och vi hade nog inte orkat mer (läs att pengarna var slut). Dagen slutade med att vi inte var hemma förrän sent på kvällen men vad gör väl det. Det var en super trevlig dag.....TACK!...... min fina Super G.

Idag är det officiellt min sista semesterdag.....det är fredag och ja....livet leker!

Ha en helt underbar dag och njut av att det är fredag.
Kram // A



12 kommentarer:

  1. Vi har ju alltid supermysigt på våra små turer vi får snart planera in en ny ;) tack för en kanondag +kväll finaste du !! Xoxo /G

    SvaraRadera
  2. När du var på Väla var du tio minuters promenad från mig, hihi. Hoppas du hittade vad du sökte där!
    Höganäs och deras outletar gillar jag med, brukar komma hem med en hel drös böcker. :)

    SvaraRadera
  3. Vilken rolig dag!!

    Släng väckarklockan!! Dagarna är långa...

    Kramar Anna

    SvaraRadera
  4. Åh så mycket trevlig shopping. Magasin 36, visst var det fint? Väla är ju alltid en favorit med. Kram Nina

    SvaraRadera
  5. Lite shopping piggar alltid upp ;)
    Njut nu av helgen och ha det så gott!

    Kram P

    SvaraRadera
  6. Vad kul med shopping! Åh, Espresso House!! Jag älskar det stället.

    SvaraRadera
  7. & fika på Espressohouse...me like!! :)

    Magasin 36!! Hon som har det, satt vi och lunchade med när vi var på in-house-mässa i Osby för ett tag se´n. Jag tänkte oxå försöka få till en tur dit. Hon och hennes mamma (som gör och säljer spettkakor nere i Kivik) var helfestliga. Det slutade med att vi alla satt och visade bilder på varandras hundar i våra mobiler... :)

    Sv: Det gör vi! Vågen visade +1 kg för mej & +2 kg för sambon efter 3 dagar hemifrån…!

    SvaraRadera
  8. Ps. Jag har 3 veckors semester kvar.. ;o)

    SvaraRadera
  9. Härligt med lite shopping!

    Hade lite att läsa ikapp här inne hos dig! Vilken fin bild på dig den med långa fina blå klänningen!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  10. Ja det är märkligt... tänk att shopping är så skoj. Det känns verkligen som att man blir lite lyckligare..för stunden !

    Kraaaaaaaam

    SvaraRadera
  11. Höganäs besöker jag varje sommar, men nu får det nog bli ett besök på Väla också!
    Den här sommaren har det blivit lite för mycket shopping, det får jag nog lov att erkänna! Och visst är man lycklig när man hittar de där sakerna som man bara måste ha och får gå ut med dem i en snygg påse! Och även om lyckan bara är för stunden så finns det väl något som heter "räkna de lyckliga stunderna blott"!
    Ha en bra dag!
    M.E

    SvaraRadera
  12. Hej! Vad roligt att du skrev hos mig här om dagen. Japp, det stämmer det var nog mig du såg på Magasin 36 i Höganäs:)Kul att vi var där samtidigt. Du skulle kommit fram och hälsat, det hade varit kul att parata med dig.

    Nu skall jag kika runt här på bloggen!

    kram ♥CC♥

    SvaraRadera