söndag 7 juli 2013

Nya lästag

För mig går det där med läsning av böcker i perioder. Jag har länge varit inne i en period då jag inte orkar och känner att jag inte har ro att sätta mig in i någon bok. Det har knappt blivit av att bläddra i en tidning på sistone. Men nu tänkte ja att jag skulle ta mig den tiden. En god tanke!


Jag tänkte att nu när det är sommar och semester ska jag ta mig tid att ta mig genom sista delen tillsammans med Mr Grey och hans äventyr. Jag gillar allra bäst att läsa utomhus....Nu har ju solen och värmen hittat hit så nu passar det jätte bra för mig att läsa.

Läser ni mer på sommaren eller kanske inte alls?

Ha en fin somrig och kanske till och med en solig dag.
Kram // A

6 kommentarer:

  1. Mera på sommaren definitivt kram Diana

    SvaraRadera
  2. En o annan deckare i solstolen blir det allt. Hoppas du haft en härlig o fin dag vännen. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  3. Håller också på med den och har så gjort några månader, tar mig liksom inte igenom den, men ska försöka sätta fart så jag blir klar med den nu innan semestern är slut.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Jag läser sjukt mkt under sommaren. Förra året blev det 14 böcker!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  5. Lustigt nog läser jag bäst på jobb... Haha! Det låter helt fel! Men jag jobbar ju nätter och där har vi några intensiva perioder, där mellan är det mest att gå på larm och är det en lugnt natt hinner man läsa lite. Det är sällan jag tar mig den tiden hemma. Fy på mig!

    SvaraRadera
  6. Jag läser absolut mest när jag har semester!!

    SvaraRadera