måndag 15 juli 2013

Som det kan gå

Nu är jag uppe tidigt...ojoj. Det var ett tag sedan och det känns för inte kom jag i säng i går inte. Jag är inge bra på just det....
I går hade vi vänner på besök, de hade sin nytillkomna valp med sig. Alla hundarna (vi har två) busade och det gick bra...ända tills valpen trillade i poolen...ojoj det kunde gått illa. Hoppas inte lilla tjejen får mén för livet, stackare. Men det gick bra....husse fiskade upp henne igen. Trots allt detta så blev det en trevlig kväll.

Lite bilder från gårdagen

Idag händer det andra grejor. Nu får jag göra mig klar och packa mig ut i bilen....tänk att vi alltid ska vänta på den där mamman hehe.
Jag ser fram emot en vecka tillsammans med familjen för nu ska i ut på äventyr.....yea!

Ha en riktigt fin start på vecka 29.
Kram // A

7 kommentarer:

  1. Ha en mysig tripp ! Hoppas vädret är på er sida .kram till er alla /G

    SvaraRadera
  2. Önskar dig en toppenfin ledig vecka! Kram Sara

    SvaraRadera
  3. Trevlig kväll ni haft!! Ha nu ett kul äventyr=)

    Kram fredrika

    SvaraRadera
  4. Kul med besök. Men stackars lilla valp! Fast å andra sidan kanske hon upptäckte att hon älskar vatten. :)

    SvaraRadera
  5. Vad spännande med en liten tripp =))
    Är ju skönt att bara få vara tillsammans.
    Vilken himla tur att ni fick opp hund stackar`n =))

    Kram Thess

    SvaraRadera
  6. Ha en härlig resa o hoppas solen skiner på er. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  7. Hoppas ni får en härlig resa kram Diana

    SvaraRadera