söndag 14 juli 2013

Det blir en dag på stranden

Jag sitter här och funderar på vad jag ska skriva och känner mig nästan sentimental. Jag vet inte om det beror på solen eller om det är något annat haha....
Jag har äntligen varit på stranden...jodå...det var i och för sig inte första gången, inte ens i år men det var första gången på säkert två år som jag badade i havet. Varför då så känslosam kan tänkas?!?
Jag var där med bästaste Super G och det känns som det var evigheter sedan vi träffades. Jag bara älskar våra kravlösa, roliga och snackiga stunder tillsammans. De har jag saknat.... 






Det blev en skön dag. När jag öppnade mina blå idag och tittade ut så är jag glad att vi valde att köra just igår....jag och min Super G!
Nu blir de att förbereda inför kvällen då det väntas gäster. 
Jag passar på att gratulera vår Kronprinsessa idag....Grattis Victoria!
Jag önskar alla er andra en fin söndag.
Kram // A

7 kommentarer:

  1. Aww finaste du ;) älskar när vi umgås och det var väl tur vi valde stranden igår idag hade vi frusit i hjäl där ! Ha en skön söndag xoxo / G

    SvaraRadera
  2. Va härligt att få ha en super G...låter som ni har en varm o fin relation...sånt gör gott i själen !!

    Kraaam

    SvaraRadera
  3. Det är härligt att vara vid havet!

    SvaraRadera
  4. Vissa saker går inte förklara varken i skrift eller ord, de bara känns och de enda som förstår är de som varit i samma sits själv på något sätt. Kram

    SvaraRadera
  5. Visst är det något visst med stranden, havet, måsarna. Och när vädret var så där härligt underbart igår- ja då är livet gött!
    KRAM Judita

    SvaraRadera
  6. Länge sedan jag oxå var på en strand. Bli lixom inte med 2 vovvar (sista gången var nog på en hundstrand ;)) Ser härligt ut dock, kram Suss

    SvaraRadera