måndag 22 juli 2013

Tjuvkik

För ett tag sedan köpte jag mig en hylla på Ikea för att piffa upp vår utomhusplats. Ni vet ju att jag jobbar på att få till en mysigare utomhus miljö. Vår uteplats har sett så grå och trist ut så många år nu. Jag har inte riktigt visst vad som om bör göras. Men med inspiration från er, tips och idéer så är jag en bit på vägen.



Alltså jag skaffade mig en hylla och placerade lite blomster och lite annat pims..... vips så blev det genast lite roligare. Jag bjuder er på en liten tjuvtitt på hur det ser ut...än så länge. Om jag har tur är jag lagom klar till det är dags att ta in alla sommarateraljer inför den stundande vintern. 

Hur gör ni? Har ni det likadant år efter år eller ni kommer på efter hand hur det ska se ut på era uteplatser?
Jag funderar vidare.

Ha en jätte bra dag.
Kram // A

6 kommentarer:

  1. Vi ändrar varje år, kommer på nya idéer hela tiden.
    men man blir ju så himla inspirerad av bilder hos bloggar och tidningar. Du får kolla runt hos bloggerskor så kanske du finner idéer som kan passa hos dig.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Titta så fint det blev!

    Jag tycker om att plantera lite blommor, nya kuddar typ vart femte år! Dynor hänger med länge!! Köpte nya förra året. Är sugen på lite nya utemöbler men de var har duger gott!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  3. Ska jag vara ärlig så är jag dålig på att piffa ute. Men har börjat få lite inspiration jag också när jag kikar runt hos alla bloggvänner.

    Kram Linda

    SvaraRadera
  4. Ja det är något speciellt med att göra i ordning på sin ute plats.
    Tycker allt att du börjat få in snitsen riktigt ordentligt ;)))

    Kram Thess

    P.S Den där räkmackan skulle jag nästan kunna slåss för hihi =))

    SvaraRadera
  5. Ja der er mange gode ideer og inspiration at hente hos andre bloggere :-) Jeg gør ikke meget ved haven eller urter - endnu... Vi har kun græs, fliser og hæk herhjemme... Engang når jeg blir´ gammel... :o)

    Nyd en skøn sommerdag
    Kram fra OddStyle

    SvaraRadera
  6. Mysigt, jobbar också på ute miljön :) kram Diana

    SvaraRadera