torsdag 15 augusti 2013

Gårdagens

Men visst blev det en trevlig dag i går. Först mötte vi upp mannen min för att luncha tillsammans allihop (då var vi så hungriga så det hann vi inte ens dokumentera i bilder) efter det så avverkade jag och super G  några roliga butiker med både kläder och accessoarer för att sedan ta oss vidare till ett av mina favoritvaruhus.....




Det stora som är gult och blått ni vet. Vi strosade runt ett par timmar och en gófika hann vi också med..... En riktigt trevlig dag blev det.

Något grusig i mina tittor tar jag mig ann denna torsdag....snart är det ju fredag (känns lite lättare att vakna om jag tänker så).
Ha den bästa av torsdagar idag vet jag.
Kram // A



8 kommentarer:

  1. Låter som en mysig dag.
    Försöker hinna kika in så ofta jag kan men är dålig på att lämna spår just nu.
    Men ha en riktigt bra dag, och helt rätt, snart är helgen här :)
    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. God morgon och tack för igår;) det gör vi snart om!! Xoxo/G

    SvaraRadera
  3. Låter som en härlig dag! Och visst är det bra att tänka att det snart är fredag :)
    Tack och ha en underbar dag du med!

    <3 Jennie

    SvaraRadera
  4. Verkar som om du haft en perfekt onsdag!!! Jag har inte börjat räkna ner till helg än då jag jobbar. Men när jag slutar söndagskväll då blir det helg för mig. Krams maria

    SvaraRadera
  5. Vilken härlig dag. Älskar gofika ;)
    Kram Pia

    SvaraRadera
  6. Fika eller middag på ikea är toppen med tanke på priset! Eller varför inte en frukost! Vi har ju det så nära (10 min prom) att vi hamnar där ibland när vi inte orkar laga nåt hemma. :)

    SvaraRadera
  7. Vilken härlig ledig dag du hade :-)

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  8. Alltså..det där stora varuhuset..finns det ngt roligare än att få gå omkring där ! Jo det gör det väl...men jag förstår verkligen att ni njöt av dagen !!

    Tack söta för fin kommentar inne hos mej...jag är ovan att va med på bild.

    Stor kraaaam till dej

    SvaraRadera