tisdag 24 september 2013

Sugen på shopping

Nu börjar det suga lite i shoppingtarmen känner jag. Det är då jag sitter uppe sent och letar efter olika ting som gärna hade fått flytta hem till mig. Det är så mycket roligare att shoppa på hösten tycker jag. Jag har hållit mig ganska länge utan att shoppa loss.....



Edblad har jag en förkärlek till, visst har de fina smycken? Dessa foto har jag lånat från www.kyssjohanna.se Det är farligt att surfa runt så........nu ska ju snart pengarna användas så tomten har paket att lämna ut.
Är det egentligen rimligt att jag betalar och tomten delar ut?......det har jag länge undrat  haha.....

Ha en bra dag.
Kram // A

7 kommentarer:

  1. Tomten är en smart snubbe han... ;)
    Jag är också sugen på shopping.. och att göra om hemma. Måste vara höstens fel va?

    SvaraRadera
  2. Jag är också ute på "webshopping" på kvällarna, hittar en sak klickar vidare på en annan sak, sen kommer någon annan länk som tar mig till en annan sida ja tillslut vet jag ju knappt vad det var jag var så suuuugen på att köpa hehe...
    Jag gillar också Edblad, jag visste att jag skulle få en ring av tomten ett för det berättade sonen då 5 år glatt att han och pappa köpt!!
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Hela jag skriker efter shopping!!! Kan ju inte passa bättre då jag åker till Höganäs & Helsingborg på fredag. Det värsta är att jag är lika sugen på kläder & smycken som inredning....det kan bli dyrt. Krams Maria

    SvaraRadera
  4. Suger i shoppingtarmen?? Men herregud, du var ju på shoppingtur i söndags! ;o)

    SvaraRadera
  5. Visst är det roligt att shoppa loss!! Älskart!
    Sv: tack tack
    Ha det gött

    SvaraRadera
  6. Vilka fina smycken du tittat på.
    Kram Bodil.

    SvaraRadera