torsdag 3 oktober 2013

Happy happy

Jag är lite skeptisk (ofta är jag det faktiskt) då det ringer nummer som jag inte känner igen (tack alla telefonförsäljare för det) och igår hände det. Lite nyfiken blev jag allt och kollade upp numret.....det var från blomsteraffären i byn.....ehhh vad vill de lilla mig liksom.....
- Vi har ett bud till Anette, säger tjejen i luren.




Wiiiiho, vad roligt!
En helt underbar bukett rosor från den bästa som dessutom alltid tar hand om mig, ja jag blir helt rörd. Jag är bortskämd och har jag sagt att jag har det bra? Ni tycker väll inte att jag tjatar?
Ikväll blir det baknings TV...

Ha det gott denna torsdag.
Kram // A

7 kommentarer:

  1. Jag är också försiktig att svara när det ringer okända nr .Men vilken härlig och mysig överraskning .Superfina blommor ! Önskar dej en skön torsdag .Kram Rita

    SvaraRadera
  2. Men åh vad fint gjort! Och blommorna är jättefina de med, älskar rosor!

    SvaraRadera
  3. För det är du väl värd xoxo/G

    SvaraRadera
  4. Vilken fin bukett med rosor!
    Jag har en förmåga att det står dolt nr när jag råkat missa ett samtal!
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  5. Vilken underbar överraskning, en helt ljuvlig bukett. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  6. Vilken fin bukett!!
    Den var du värd!

    Kram Cecce

    SvaraRadera
  7. Härlig överraskning :) kram Diana

    SvaraRadera