tisdag 7 januari 2014

Mååååål



Nu har det gått en vecka på det nya året och jag hoppas att ni har haft en bra start. Är det många som har bestämt sig för stora förändringar tro, med löften och så?
Just nu för stunden är jag lite emot det här med att allt vi gör ska det finnas ett mål för....jag tänker.....att jag kan få lov att göra det som känns rätt och bra för mig just nu utan att sätta upp ett mål att sträva efter.
Rätt eller fel? Ingen aning, det har jag ingen rätt att bedöma. 
Jag önskar  alla er som har mål eller ett nyårslöfte all lycka till med det.

Idag är det min första jobbdag efter ledigheten så om jag måste ge ett mål för dagen så är det att det ska bli hur trevligt som helst och naturligtvis en så bra dag som det bara går att ha.

Ta hand om varandra varje dag!
Kram // A

9 kommentarer:

  1. Japp efter två veckors ledighet är mitt mål för dagen, att ta mig igenom den.....Kramisar Tina

    SvaraRadera
  2. Mål är nog bra, om man vill och orkar sträva mot dem ;)
    Nyårslöften gillar jag inte, ordet mål är bättre tycker jag ;)
    Första jobbdagen här med idag. Strax dags!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  3. Härligt med ledigt men på ett sätt skönt att komma tillbaka i vardagen med =) Ha en fin dag på jobbet, kram

    SvaraRadera
  4. Jag har inga löften...
    Du har rätt, här och nu!! Även om jag själv ser kortsiktiga mål lättare att nå...
    Hoppas du får en bra start på första jobbdagen!
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  5. Mitt nyårslöfte att vårda och vurma för mitt välmående tänker jag inte tumma en sekund på..Så därför börjar jag året med sjukskrivning för att varva ner själen.
    Gillade Hundraåringen jag, och päronmarmelad... det ät ju underbart gott!!
    Tisdagskram från Kate

    SvaraRadera
  6. Bra mål och hoppas du hade en trevlig första dag! Kran Suss

    SvaraRadera
  7. Håller med om att inte allt måste ha ett större mål än att det känns rätt och bra. Själv har jag inget direkt nyårslöfte men har lovat mig själv att våga lite mer ;)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  8. Inga löften för min del, men visst finns det planer på lite förändringar...

    SvaraRadera