torsdag 6 mars 2014

Drop dead....


Jag började titta på säsong ett av serien Drop dead diva. Jag har inte sett så många avsnitt men de jag har sett så gillar jag serien. Ändå har jag svårt för att bestämma mig om seriens budskap egentligen är kul, sorgligt eller vad? Någon som kan hjälpa mig, har ni sett serien?
Eller så lägger jag bara ner mitt analyserande av allt och alla och fortsätter att titta på serien och ser det som ett rent avkopplande nöje. Just nu känns det kanske som om det är det jag har behov av haha....

Må gott.
Kram // A

5 kommentarer:

  1. Känner inte alls igen serien. Går den på tv?

    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Det är inget som jag sett, men den låter ju trevlig. :)

    SvaraRadera
  3. Nope den känner jag inte igen men ibland kan det vara skönt att titta på serier som bara är sådär "meningslösa" men underhållande :-)
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  4. Ser väldigt sällan på TV så jag har ingen aning om den här serien, men film tittar jag gärna på under nätterna när jag inte kan sova. Så filmtips tas tacksamt emot. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  5. Tyvärr…har inte sett serien:-) Hoppas du kan hitta någon som kan hjälpa dig i dilemmat:-)
    I morgon är det fredag!! Tjoho!:-)

    Kram Cecce

    SvaraRadera