tisdag 8 april 2014

Tävling


Jag har gått och blivit en Buzzador.Vad är det? Jo en Buzzador väljs ut till olika kampanjer för marknadsföring av nya produkter. Jag är med i en kampanj nu där jag ska bjuda fika på de flesta runt omkring mig. Jag ska bjuda på ett litet runt super gott kex som finns i två olika varianter. Ett kex har vit choklad över ett chokladkex och det andra har ljus choklad över ett ljust kex. Min favorit är det vita kexet. Som ni vet gillar jag ju torra kakor så det kan ju inte annat än att bli bra eller hur? Nu kan jag ju inte hur gärna jag än vill bjuda er alla på fika därför lottar jag ut ett paket kex av varje. Jag är nyfiken på vad ni tycker.Vill ni vara med att tävla så ska ni bara skriva ert favorit fika tillfälle i kommentarerna innan fredag den 11/4. Hur enkelt som helst.
Lycka till!

Ha en bra dag.
Kram // A

7 kommentarer:

  1. Ha ha ha... När som helst på dagen...! Gofika slinker alltid ner!!
    Tisdagskram från Kate

    SvaraRadera
  2. Spännande! Kakor är ju aldrig fel så jag är gärna med och tävlar! :)

    SvaraRadera
  3. Jag älskar fikat efter lunchen på helgen med nåt gott till!

    Så hoppas jag på att vinna kexen nu då!

    Kram jenny

    SvaraRadera
  4. Måste vara när vi träffas AW och bara umgås.... Det är tillfällen jag älskar och uppskattar massor :)

    SvaraRadera
  5. Hos mormor som bakar så otroligt goda småkakor som smälter i mun...

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  6. Tack för din fina kommentar inne hos mig! Kul att du hittade till mig:)

    Jag hoppar dock över tävlingen då jag försöker hålla mig borta från de flesta sötsaker just nu;)

    Ha en fortsatt fin kväll,

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  7. Klart jag vill vara med och tävla! ALLA fikatillfällen är favoriter, men om jag måste välja får det bli när jag får bjuda mina vänner på nybakade kakor här hemma vid köksbordet en solig vårdag!

    Kram Cecce

    SvaraRadera