onsdag 30 april 2014

Vinke vink till april


Så här skönt hade jag det i går. Efter att mina bryn blev fina fick jag en helt underbar och välbehövlig massage. Det gör så ont men ändå gör det så gott. Konstig beskrivning kanske...hmm....

Sista dagen i april har kommit och inte kan vi klaga på ett trist aprilväder direkt. I morgon börjar sköna maj och våren är ett faktum. Men nu tar vi dagen idag först och jag hoppas att vädret är med oss även idag då den kommer att tillbringas till mesta dels utomhus med eld (i grillen) och allt.

"Vintern rasat ut bland våra fjällar........."

Kommer det att bli någon speciellt Valborgs firande för er?
Jag måste packa också (nä mamma jag har inte gjort det än) för snar,t mycket snart hoppar jag på tåget till Stockholm med mamsen min. Hoppas jag klarar av att sköta mig nu bara ;)

Önskar er en trevlig Valborgsmäss
Kram // A

6 kommentarer:

  1. japp, sköna Maj är i intågande.... UNDERBART är ordet!!
    Ahhh, påminner mig om att boka tid för mig och döttrarna för en tid hos grannen som har en skönhetssalong, då vi ska ha en tjejdag tillsammans....
    Ha så härligt med mamsen idag, kram Kate

    SvaraRadera
  2. Skönt med lite egentid ibland. Fint halsband. Kramar på dig så ses vi imorgon. Även jag önskar er alla en skön valborg. Mam

    SvaraRadera
  3. Åh vad härligt att bli lite bortskämd! Måste slänga i lite färg i mina bryn med...
    Ha en underbar dag!

    SvaraRadera
  4. Älskar bollar av choklad ;-) mums!

    Hoppas ni får det bra i Stockholm

    Kram
    Helen
    www.vitaestilo.se

    SvaraRadera
  5. Kramen och ha en underbar tripp till stora staden Xo /G

    SvaraRadera
  6. Måste också färga mina bryn....Ha en härlig helg med mamsen. Kramisar Tina

    SvaraRadera