fredag 31 oktober 2014

Uppdrag.......spegel




Jag kämpar på med spegelbilder. Här var syftet att jag skulle visa er en ny tröja jag shoppat (Ups! Nä jag har inte handlat något nytt, eller hur var det nu?) på Lager 157. En grå stickad tröja med en döskalle på vardera armbåge. Lite lagom cool till mig haha. Jag tror jag lyckades lite, eller?
I dag är det fredag och dagen är så efterlängtad. Jag och min kollega är rörande överens om det efter en riktigt tuff vecka på jobb. Men men det hjälper inte att klaga. Det blir ju knappast bättre av det.......

Jag säger bara kort och gott TGIF.
Kram // A

18 kommentarer:

  1. Fin tröja ;)och visst lyckades du..Xo // G

    SvaraRadera
  2. Bra spegelbilder :-)....åh så fin tröja, gillar verkligen döskallarna. Kramizz o ha en jättebra Fredag/Laila

    SvaraRadera
  3. Snygg tröja! Och cool ;) Ha en fin fredag, kram Suss

    SvaraRadera
  4. Tuff tröja!
    Jag tycker absolut du tar bra spegelbilder

    Hoppas fredagen går fort
    Ha en bra dag
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  5. Läckert med skallarna på armbågarna,
    jättefin tröja. Snyggt fotat.
    Ha en fin alla helgons helg
    Kramar/AM

    SvaraRadera
  6. Tuff tröja du köpt Anette! Spegelbilden blev ju kanon så nu blir det kanske massa spegelbilder. Ha en go fredag! Kram Carola

    SvaraRadera
  7. haha inte lätt med spegelbilder men man såg hur cool din tröja är! Bra fyndat där. Ha en fin helg! Kram Pernilla

    SvaraRadera
  8. Det är inte det lättaste att knäppa kort på sig själv. Övning ger färdighet. Fortsätt du att knäppa ;)
    Ha en toppen fredag.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  9. Jag tycker du lyckades bra.
    Härligt med Fredag, för mig betyder dock det kvälls arbete.
    Ha en härlig Fredag
    Kram Linda

    SvaraRadera
  10. Läcker tröja!

    Önskar dig en fin fin helg!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  11. Wow, den där tröjan var ju jättefräck!

    SvaraRadera
  12. Den tröjan var ju hur fin som helst. Du har jättemycket fint.
    Kram
    Ingela

    SvaraRadera
  13. Kul tröja! Ha en skön helg nu då, Kram J

    SvaraRadera
  14. Cool tröja, tummen upp.
    Nä det hjälper sällan att klaga, men ibland kan det kännas lite bättre att göra det.
    Ha en fin dag.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  15. *Skratt*... Tror inte jag hade kommit på tanken att fota ur den vinkeln... Men läcker ser den ut!!!
    Lördagskram från Kate

    SvaraRadera
  16. Jätte tuff tröja.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera