måndag 8 december 2014

Jul på Liseberg





I lördags åkte vi med kommunens buss till Göteborg för att tillbringa dagen på Liseberg. Det var riktigt kallt även om solen sken. Det var en mysig dag och lagom med folk fram till det började skymma. Då gick det nästan knappt att komma fram. Tur vi var där tidigt så vi hann se deras utbud. Vi hann se alla vackra ljus som inte framträder lika mycket på dagen innan det var dags att bege sig hem. 
Har ni varit där?
Nu startar en ny vecka och det raskar på fram till jul.
Önskar er en fin start på veckan.
Kram // A

11 kommentarer:

  1. Vad mysigt, har faktiskt aldrig varit på Liseberg på julmarknad. Kanske ngt att tänka på till nästa år. Här står på agendan står det att vi ska till Tivoli i Köpenhamn strax innan jul. 😊 kramizz Laila

    SvaraRadera
  2. Har aldrig varit där på julmarknad men jag skulle vilja. Här brukar det bli skansens marknad. Låter mysigt!
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  3. Jag kör förbi Liseberg varje dag och det är så fint men jag har nog inte varit där på 5 år....
    Kan tänka mig att det var mycket folk!

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  4. Åh vad kul! Det var länge sen jag var där och minns det som mysigt!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  5. Var där för faktiskt 14 år sen! Minns exakt för jag var gravid med äldsta! Det var underbart med alla ljusen i träden!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  6. Så mysigt! Jag var på julmarknad för ett par år sedan. Kram Stina

    SvaraRadera
  7. Så mysigt med julmarknad. Jag tror jag var där någon gång när jag var liten, eller så blandar jag ihop det Tivoli i Köpenhamn! Mysigt är det i alla fall:) Kram till dig

    SvaraRadera
  8. Jag har aldrig varit där under julen! Vill gärna komma dit! Trodde du var skånska! Alltså att du bodde i Skåne! Men visst, det går väl bussar till Göteborg från Skåne :-)

    KRAM Anna

    Kram Anna

    SvaraRadera
  9. Ååå va mysigt! Jätte fina bilder.
    Nej jag har aldrig varit där..men hoppas kunna åka dit något år.
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  10. Vad mysigt!! Skulle vilja åka ner jag med nån kväll =)
    Kram

    SvaraRadera