söndag 28 december 2014

Vigda vyer



Det sägs ju att man ska gå utanför boxen och vidga sina vyer. Det har jag gjort idag. Herre min gud haha......
Eftersom min ljudbok är slut så har killarna fått kontakt med sin mamma igen. De ville så gärna göra av med sina julklappspengar så vi tog bilen och körde in till stora staden. Vilket inte brukar vara något problem för mig. Inte var det de butiker som jag var jätte intresserad av Men.....med hjälp av GPS så har vi hittat till de flesta datorbutiker i staden tror jag. Parkerat i ett P hus som verkligen gav mig svettringar och hjärtklappning....det gick fan som en karusell och den slutade aldrig snurra.....puhu men ut kom vi till sist. Jaja men roligt hade killarna i alla fall......

Nu återhämtning!
Kram // A

8 kommentarer:

  1. Bra gjort! Klart man ska utanför boxen ibland, man växer av sånt. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  2. Älskar parkeringshus och speciellt de som av slutas med en snurr :-)

    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Alltid kul att göra barnen nöjda och glada ;)
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  4. Det gäller att hänga med och vara öppen för att vidga sin vyer, speciellt inom tekniken. Ser hur jobbigt många äldre har idag som inte har dator. När det gäller parkeringshus så är jag inte lika öppen för att vidga mina vyer!
    Kram M.E

    SvaraRadera
  5. Parkeringshus är verkligen något jag undviker, gillar dom inte.
    Mysigt med en liten shoppingtur med killarna.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  6. Haha härligt att mamman är tillbaka ;-)

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  7. Oj tur det inte var jag som behövde göra detta;) ha ha //G

    SvaraRadera
  8. Hihi, de fick göra av med pengar i alla fall! :) Inget shoppat till dig?

    SvaraRadera