tisdag 22 september 2015

Laster


Vad har ni för laster? Finns det någon som inte bär på någon sådan? Jag tänkte delge er en till utav alla mina. Jag har ett beroende (lite jobbigt att skriva faktiskt) av läppsyl eller cerat kanske det heter. Andra letar förtvivlat efter den där snusdosan i fickan och jag blir rent desperat om jag inte har min "flabbasmurra" (förlåt, ett skånskt uttryck). Forevers Aloe Vera lip stick är inte bara ljuvligt att ha på läpparna utan även super att ha tillhands vid andra åkommor som torra fingertoppar, knogar eller armbågar. Det är även gott att smörja på smått kliande bett. Mitt tips är att alltid ha ett i väskan. Har du inget så kontakta mig så får vi fixa det.
Så....hur var det nu med era laster?

Kram / / A 

6 kommentarer:

  1. Samma här..... Cerat överallt ;-)
    Kram J

    SvaraRadera
  2. Samma last här ;) Ja den är verkligen superbra! Kram Suss

    SvaraRadera
  3. Inte cerat men läppglans, måste ha det på läpparna och har minst tre i varje väska, ha, ha. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  4. Nope ingen sån last direkt, men om vi kommer till dricka så är min
    stora last Pepsi Max :)
    Kram Pia

    SvaraRadera
  5. Jag försöker att ha en Lipsyl i varje väska jag använder, inte för att jag behöver det ofta... men när det behövs så behövs det verkligen.
    Jag har galet många laster och tror inte jag får plats med dem i en kommentar. ;)

    SvaraRadera
  6. Mina laster är för många, men cerat hör icke till dem;) kram

    SvaraRadera