söndag 20 mars 2016

Grattis lillebror



Är nyss hemkommen från kalasfirande. Proppmätt! Vi har varit på lokal restaurang och firat min älskade lillebror på hans dag. Hela familjen samlad på ett långbord och det var riktigt trevligt. Han önskade sig pengar. Super bra att kunna köpa det man själv vill ha men ganska trist att ge tycker jag.  Jag kände mig så kreativ i eftermiddags. Tog fram limpistol och klistrade haj vilt. Det sägs väl att pengar växer på träd eller? Haha..... och det kan även chokladägg göra enligt mig.

Nu njuta av det sista av denna helg och ladda för ny vecka.
Kram // A 

5 kommentarer:

  1. Härligt kreativ present. :-)Ha en bra start på veckan. Kramizz Laila

    SvaraRadera
  2. Kul pengagren!
    Visst är det härligt att umgås med sin familj, jag träffade också mina bröder och mamma förra helgen.
    Kram J

    SvaraRadera