lördag 19 mars 2016

Alla har inte semester inte


Efter en ganska intensiv vecka njuter jag av att det äntligen är helg. På fredagskvällen är jag tröttare än någonsin och kryper till kojs nästan tidigare än mitt i veckan. Jag vet inte var mitt gamla jag har blivit av då jag egentligen är en riktig nattsuddare. Men eftersom jag är sååå positiv så tror jag att mitt gamla jag bara har åkt på en kortare semester och snart är tillbaka igen. Men pigg som en mört vaknade jag klockan sju morse (kanske lite överdrivet men dock) så en lång härlig lördag blir det. Jag njuter av vädret och av lugnet och letar inspiration i väntan på att min energi som jag också har blivit av med kommer tillbaka från sin semester och blir back in buisness igen. Nä riktigt så softa är det inte. Vi hjälper sonen att flytta ut det sista och det innebär att mamman får sortera och tvätta garderobsinnehåll också. Tur jag var uppe tidigt så det hinns med. Det känns så mycket roligare, allt när vädret är på topp. Eller hur?

Önskar er en härlig dag.
Kram // A

11 kommentarer:

  1. Jag är precis där du är. Rushig vecka och toktrött morgon, middag, kväll. Hjälp vad händer. I går kväll (fredag) var jag så trött att jag hade kunnat gå och lägga mig kl 21. Nu vill jag ha vår för hela slanten och hoppas att det hjälper.
    Stor kram till dig.
    Petra

    SvaraRadera
  2. Känner igen mig, är jag hemma en fredag så är det natti redan kl 21 ;)

    SvaraRadera
  3. Här är jag fortfarande en nattsuddare men vill ändå komma upp ganska tidigt på morgonen. Spännande med flytt för sonen. Kram Suss

    SvaraRadera
  4. Detta är nog trötthetens tid !! Vi blir piggare snart igen. Kram

    SvaraRadera
  5. Också trött, men snart så :) kram

    SvaraRadera
  6. Lyssnade på nyhetsmorgon här om dagen, och den biologiska klockan hinner inte med dagsljuset, och därför blir vi vårtrötta...
    Men sköööönt är det att våren är G, vare sig man är trött eller ej!! Nu har drygt halva mars gått..!!!
    Söndagskram från Kate

    SvaraRadera
  7. Idag är det vårdagjämning, ljuset betyder mycket för mig och min pigghet.

    SvaraRadera
  8. Vädret betyder så mycket!
    Innan solen hittar hit är jag supertrött och seg.

    Fin söndag till dig! Kram Anna

    SvaraRadera
  9. Hoppas på att sol och värme gör att denna trötthet släpper, hoppas du känner dig piggare idag. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  10. Jaa, visst känns allt mycket lättare och roligare när solen lyser och vårkänslorna börjar spira.

    Ha det bra!

    SvaraRadera
  11. Fniss... Jag somnar också tidigare på fredagar än andra vardagar.
    Det får mer än gärna bli vår snabbt nu! Kram J

    SvaraRadera