torsdag 13 april 2017

Häxan




Jag vet inte vad som hände i natt men jag ställde ingen klocka, tänkte att jag kunde unna mig att vakna på egen hand just idag. Då vaknar jag för mig ganska tidigt redan halv sju. Kan det vara åldern eller kände jag på mig att jag hade ett fint paket som väntade en våning upp. Jag vet inte men varför sova bort en fin dag. Den dag som jag öppnade mina blå för första gången för länge länge sedan. Den dagen man blir ett år äldre (puhu och fy) är det okej att välja sin egen frukost även om man får tillverka den själv. Så idag valde jag att äta amerikanska pannkakor med en kopp kaffe till sittandes i soffan med Häxan i lurarna i öronen. För er som inte vet vad Häxan är så är det Camilla Läckberg nya bok som jag lyssnar på. Känns som en lagom lat aktivitet att till och med få boken uppläst. Jag känner mig som en drottning, en prinsessa som fyller år idag.

Kram // A

6 kommentarer:

  1. Stort grattis till dig på din dag.
    Kram mamma c

    SvaraRadera
  2. Tänkte att jag skulle gratta här med 😂. Så fint halsband du fått.. ha en alldeles fantastisk dag ❤ kram Gunilla

    SvaraRadera
  3. Oj vilken härlig födelsedag du haft. Du blir bortskämd ser jag men det är du värd. Kram Mamma

    SvaraRadera
  4. Grattis lite i efterskott. Mysdag så härligt! :)

    SvaraRadera
  5. Åh men grattis i efterskott!! Så fint halsband, förstår att du vaknade tidigt för att få öppna den presenten. Kram J

    SvaraRadera