måndag 29 maj 2017

Sommar


Vilket sommarväder vi haft nu i flera dagar. I dag har den värmen tagit en paus och det är helt okej för mig. Det har varit torrisväder och det funkar bra för mig. Jag är den typen som är i behov av mat oavsett väder men nog är det allt skönt att slippa stå och kocka i ett varmt kök så en snabblagad sallad passar perfekt och gott är det också. Det låter så himla nyttigt också och det passar mig det med haha. Jag är så lättlurad iblad. Vad äter ni helst då det är varmt? 
Ny vecka har redan kickat igång och måndagen är snart slut. Det har varit en tidig måndag med allt för sen söndag innan dess. Det är så svårt att komma i säng på söndagen tycker jag och jag drömmer de konstigaste och tönaste drömmar då. Jobbigt värre och det märks under dagen. Jag är inte riktigt i toppskick och lättretlig är jag också. Nu är jag trött och är lite förvirrad både här och där. I kväll är jag nog lättvaggad känns det som.

Önskar er en fin start på veckan.
Kram // A

6 kommentarer:

  1. Lätt och smidig mat i värmen, gärna sallader.. :)
    Jag sov som en klubbad oxe i natt, vaknade inte en gång och tittade på klockan...
    Önskar Dig en ny fin vecka, kram Kate

    SvaraRadera
  2. Jag kan äta fil eller yoghurt med jordgubbar. Ja en sallad går bra det med. Hoppas du sovit gott! Kraaam Pia

    SvaraRadera
  3. Sallader eller kräm och mjölk. Eller något kallskuret tex rostbiff med en krämig kall potatissallad. Kram =)

    SvaraRadera
  4. Sallad är toppenmat när det är varmt.
    Kram mamma c

    SvaraRadera
  5. Mumsfilibaba. Hemma på min gata är det lite höstigt idag.

    SvaraRadera
  6. Den salladen hade jag gärna ätit av:-)
    Äter gärna lättare mat på sommaren. Och glass!

    Hoppas du får en skön natts sömn denna natt!
    Kram Cecce

    SvaraRadera