söndag 4 juni 2017

Att skämma bort sig själv



Är ni bra på att skämma bort er själv? 
Jag är bortskämd på många sätt och just med materiella ting är min man super duper bra på att skämma bort mig. Att göra det själv på egen hand gör jag i perioder dock inte så ofta faktiskt. Nu ett tag har jag gått bananas med klickande på nätet tycker jag. Det är kul, jag älskar att få paket hem. I bland känns det lite pinsamt att hämta paketen bara. Vi har vårt paket ombud en bit bort och det blir ett par vändor dit ibland. Nu senast kunde jag inte motstå en nätsida som gav 40 % på märkesplagg och slog till med en tisha från Odd Molly och ett par tygskor från Gant. Form och humör känns ljust och rosa. Nu ska jag bara använda det också. Jag också himla bra på Att köpa på mig fina saker och sen inte använda det och det känns ju onödigt kan tyckas. Så gör väl aldrig ni?

Njut av dagen och försök att tänka på något positivt just i dag ❤
Kram // A  


15 kommentarer:

  1. Vilket fynd! Blir sugen själv på ett par rosa tygskor. Har ett par vita som jag stormtrivs i. Var hittar jag sajten?

    KRAM Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fina och sköna. Bra kombo. Jag klickade hem skorna på Ellos. Kram Anette

      Radera
    2. Fina och sköna. Bra kombo. Jag klickade hem skorna på Ellos. Kram Anette

      Radera
  2. Åh vilka fina skor, jag tycker man ska unna sig, så länge man inte överskrider son budget !! Njut o hälsa till mamman 😊Kram Gunilla

    SvaraRadera
  3. Vilka fina saker du köpt. Jag använder det jag köper kanske det händer att jag köpt fel någongång och då används det inte. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  4. Det händer att jag skämmer bort mig själv ibland. Det var fina saker du klickat hem.
    Kram mamma c

    SvaraRadera
  5. Jag skämmer inte bort mig själv med kläder och sånt speciellt ofta. Men däremot köper jag hur mycket uteblommor till trädgården som helst. Jag älskar sånt där. Vågar knappt tänka på hur mycket pengar jag slängt ut.
    Sen har vi köpt mycket nya möbler och andra prylar till hemmet den sista tiden.

    Dina skor var förresten jättefina. Sommarfräscht med rosa.

    Kram!

    SvaraRadera
  6. Jodå,jag är nog ganska bra på det där:) tränar en hel del..kramiz

    SvaraRadera
  7. Vilka snygga skor, förstår att du inte kunde motstå. Jobbar med bland annat kläder, så det kan bli en hel del.
    Ha en bra vecka!
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  8. Kpte en del från Cream för ett tag sen.... som gärna hänger i garderoben. Det var så tunt och skirt när det kom... inte som jag tänkt mig! Vill också veta var du hittade Gant skorna?!
    Kram från Kate

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte kul när man blir besviken. Jag klickade hem mina skor med bra rabatt från Ellos. Kram Anette

      Radera
    2. Inte kul när man blir besviken. Jag klickade hem mina skor med bra rabatt från Ellos. Kram Anette

      Radera
  9. Wow vilka fynd, hur snyggt som helst. Hm här klickas det hem en hel del, men jag ser det som så att jag får motion när jag tar mig till paketutlämningen, he, he....Kramisar Tina

    SvaraRadera
  10. Livsfarligt hi hi! Lite som att åka till Ikea :)
    Skönt att det finns så mycket på nätet när man har så trista butiker här i stan...
    Köper mycket onödigt?! Absolut!
    Sommarkram från Titti

    SvaraRadera