onsdag 31 juli 2013

Sånt är livet....

Japp japp då var det dax att komma tillbaka till allvaret för idag bär det iväg till arbetet. Jag har haft en helt underbar semester och verkligen kopplat av och njutit. Men nu duger det inte att ligga här och ta det lugnt även om det är ganska skönt.......

Redigera? Vad är det? Ni får det precis som det är :) Jag och hårig.

Måste ju faktiskt erkänna att det ska bli ganska skönt att komma tillbaka till vardagen och rutiner igen för allt är ju som bortblåst under semestern, eller hur?

Ni som fortfarande är lediga, bara njut och vi andra, nu kör vi.....
Kram // A

7 kommentarer:

  1. Jag har jobbat ett tag nu och håller för fullt på att räkna ner tills nästa semester. ;) Jobb är ok, hemma är bättre. Haha!
    Lycka till idag!

    SvaraRadera
  2. Vilka mysiga bilder! Ingen liten knähund precis.

    Jag börjar längta till jobbet... ska bli kul att få komma tillbaks!

    Hoppas du får en bra start på jobbet!

    KRAam Anna

    SvaraRadera
  3. Tack för din kommentar hos mig :) Hoppas du får en fin start på vardagen!

    SvaraRadera
  4. Såg skönt ut det där! Och jag ska fortsätta njuta denna och nästa vecka också:)

    Ha en bra måndag!!
    Kram fredrika

    SvaraRadera
  5. Det känns alltid lite vemodigt när semestern är slut.

    SvaraRadera
  6. Hoppas att det blir toppen att komma tillbaks till vardagen trots allt.

    Kram från mig!

    SvaraRadera
  7. Önskar att jag kunde känna åtminstone i ett par celler att det är ok att börja jobba igen. Trots att jag 1 1/2 vecka kvar så har jobbtankarna redan gjort sig påminda....kanske det är då man ska byta jobb!? Hoppas det gick bra på din första dag efter semestern....krams m

    SvaraRadera