söndag 28 juli 2013

Sommar sommar och sol......


Jag sitter med ett lagom fånigt leende på min läppar och funderar...... Idag har det varit mulet, strålande sol och regn. Omväxling är ju bra sägs det. Jag funderar vilken fantastisk sommar vi har haft och fortfarande har. Det var några år sedan vi hade en så solig och skön sommar tycker jag mig minnas i alla fall. 




Det är första semestern på länge som vi är lediga lika länge både mannen och jag och bara det är ju super skönt. Det känns som vi har kopplat av till max båda två. Så.....är vi nu snart utvilade och klara att börja arbeta med ny energi och massor av glädje?!?........
Jag tror jag får återkomma med det....haha.

Kram // A


10 kommentarer:

  1. Vad skönt att ni har njutit av sköna sommardagar tillsammans och laddat kropp och själ full med ny kraft och energi. Och även om det känns lite tufft att gå tillbaka till jobbet brukar det oftast kännas rätt ok när vardagen återvänder igen. Och den härliga sommaren fortsätter ju förhoppningsvis ett tag till. Mer att njuta av. :)

    Ha det så gott i sommaren Anette!♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Visst är det härligt när det verkligen är riktig sommar. Tyvärr har jag "missat" några fina dagar p g a att jag jobbat men halva min semester är kvar så jag hoppas på mer sol ;)
    Återhämtningen och att vara lediga tillsammans är så viktigt! Kramis Suss

    SvaraRadera
  3. Jaa du jag tror nästan inte att det spelar någon roll hur länge vi är lediga....
    Det tar nog banne mig emot den dagen klockan ringer i alla fall ;)))

    Kram Thess

    SvaraRadera
  4. Det är sommar och sol och vi behöver det så väl här uppe i Norden!! Älskar't!!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  5. Ja men visst är det underbart, bara njuuuuta!

    Önskar dig en fin kväll
    KRAM

    SvaraRadera
  6. Är det jobbades igen? Själv har jag bara haft två veckor & känner mig långt ifrån färdig. Hoppas solen & värmen hittar tillbaka igen också. Hoppas det går bra att vända tillbaka dygnet igen för er.....krams m

    SvaraRadera
  7. Svar: Hoppas jag klarar det ett tag. Jag hoppas inte mitt enorma chokladsug kommer tillbaks.

    SvaraRadera
  8. Vi känner detsamma här, länge sedan vi kände att det var så mycket sommar som det varit i år! Mycket tid med varandra på hemmaplan och vi har inte haft så mycket gäster i år! Kanske börjar lära oss bli "Nej sägare" till sådant som tar vår energi!
    Kram
    M.E

    SvaraRadera
  9. Du försöker verkligen lura dig själv va i näst sista meningen? ;)

    SvaraRadera
  10. Visst är det ljuvligt med en sådan fantastisk sommar!!!

    SvaraRadera