torsdag 11 juli 2013

Ursäkta...vad är klockan?

Att hålla reda på tiden är ju ett måste även om det är semesterlunk som står på schemat. Att kolla tiden med stil är ju så mycket trevligare.......så jag tänkte att denna nya fina klocka från Triwa kunde väl vara passande.




Hoppas ni inte blir bländade av den icke solbruna armen den sitter på men med lite tur så blir den något mer färgglad i sommar och då blir det riktigt bra......så tänker jag. Nä, om jag skulle försöka att få något vettigt gjort denna dag. Jag tror jag ska......tja!

Jag önskar er alla en super-duper dag.
Kram // A

4 kommentarer:

  1. Jag slutade använda armbandsur samtidigt som jag fick min första mobil. Men det är lite trist för en snygg klocka piffar upp!

    SvaraRadera
  2. Jag kollar aldrig på mitt armbandsur men känner mig naken utan. Älskar mina två Triwaklockor. Din var finfin den med. Men hela deras kollektion är ju så fin. Man vill ha många.

    Ha det bra idag!
    :-)

    SvaraRadera