torsdag 14 november 2013

Juligt värre

Vi ska inte fira julen hemma därför har jag bestämt mig för att inte köpa på mig mer julattiraljer i år. Jag tycker jag har massor och jag brukar inte ens komma ihåg vad jag har så det blir en överraskning vartenda år. Jag tycker i och för sig att tiden innan jul är den allra mysigaste. Annandagen brukar jag vara ganska trött på julen fast den brukar få vara kvar året ut.


Jag var bara tvungen att köpa ett tvål, vi måste ju tvätta händerna så det räknas inte tycker jag :) och polkagrisar kan man ju ha året runt.
Huvudet snurrar av idéer om julklappar och annat julfix.......jag ska nog ta det lugnt med det också i år.
Undrar om jag kan klara av det, både inköp och fix. Håll tummarna för mig så är ni snälla.

Har ni börjat planera er jul än?

Ha det allra bäst.
Kram // A

6 kommentarer:

  1. Den tvålen köpte jag förra året o den luktar riktigt mums. Här blir det inte många julklappar i år. Svårt det där med att inte köpa för mycket men det fixar du. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  2. Vi ska vara hemma hos oss i år på julafton (firar jul i dagarna tre), men så mycket mer än så har vi inte planerat. Haha!
    Du köpte rätt tvål, hade den och en med pepparkaka förra året. Pepparkakan var ingen höjdare. ;) Men jag såg en med äpple och kanel, kan vara spännande.

    SvaraRadera
  3. Åh den blev jag lite nyfiken på..;.)
    Här hemma planeras det för fullt i huvudet hur vår jul ska se ut och vara, älskar verkligen denna tid innan.

    Kram på dig

    SvaraRadera
  4. Bra tänkt av dig. Jag hoppas det inte blir så många här heller.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  5. Jag kunde heller inte motstå att köpa jultvål. Det blev en med pepparkaksdoft. :)

    SvaraRadera
  6. Känner igen mig! Köper julsaker och sen glömmer jag vad jag redan har! Alltid en överraskning!

    Jag älskar advent! Men jag har lärt mig med pren att njuta av denna tid o ta det lugnt! Det viktigaste är att få vara tillsammans med mina kära!

    Kramar Anna

    SvaraRadera